Plugga eller leka med svinet, det är frågan

Ja jag haaar pluggat en del idag. Men så var jag ju tvungen att laga mat så då fick Fanny passa på att röja runt, och det gjorde hon med den äran. Så här ser det ut när man inte använder blixt (OBS OBS jag vet redan att det är skitigt på golvet, det behöver inte påpekas):

Mm, spenat till mellanmål över hela golvet

Swooosch!
(Kolla Fannys husdjur till höger, spektakulärt!)

Liten stund kan jag vara med så länge inte...

..woaaaaa!
Bäst man gömmer sig på sängen så man inte blir grismat!

Tittut!

Här ser vi tydligt Fannys kamouflage mot köksgolvet.
Förresten har jag inte kollat på ETT ENDA avsnitt av Tre Kronor idag, så det så!

2 kommentarer:

Monica sa...

Vad är det för ett äckligt husdjur hon har??? Det är väl inte en RÅTTA???

inmanejable sa...

Haha jo det är precis vad det är, en DAMMRÅTTA!