Kyckling-gnagaren avslöjad!

Hoho en sån spännande kväll det blev det här! Det här blev kväll som känslomässigt vandrat från hysteriskt skratt vid mitt huvudstupa näsan-i-gatan-fall på stan till ilska till rädsla till ledsamhet till ilska till hysteriskt skratt igen när jag kom hem och mitt förråd var uppbrutet. Efter att ha fått sällskap och kollat in i röran fick jag ett utbrott och började böla i telefon med mamma och sen kom det en snygg polis och tittade in och nu är klockan elva och jag har glömt att äta middag. Fantastiskt!


Och nej, jag tänker inte gå ner och boka nån tvättid i källaren när det bor knarkare där, hualigen! Exempel på vad jag nu förväntar mig kunna mötas av i källaren:







2 kommentarer:

Cartong sa...

haha, ja, just precis idol-knarkaren bor troligtvis i din källare samtidigt som han äter kycklingben, injicerar heroin, dricker mjölk blandat med öl och umgås med andra knarkare. hihi.
i all hemskhet har du lyckats skriva ett riktigt roligt inlägg! :D

inmanejable sa...

Haha men ja vad ska man göra liksom! Tilläggas bör att idol-Jay kom upp på googles bildsök med söktermen "knarkare" så varför inte? ;)