Ännu en dag

..jag vaknar upp igen. Naken vid min t... eller nää. Jag vaknade ju i sängen och inte var jag naken heller. Men idag har jag lyssnat på så konstiga saker på Spotify så det kan nog ha slunkit med lite Di Leva också.

Nåväl. Jag har skrivit nästa djävulska skrivuppgift och känner inte alltför stark övertygelse om att den duger. Men den sorgen tar vi när betygen kommer! Så dagen har spenderats med datorn i knät och jag har kämpat och kämpat men det är så svååååårt att hålla fokus.

Tufft är vad det är!
Men ja det blev ju typ klart i alla fall, tack och lov. Men sen ORKADE jag inte göra nåt mer plugg så jag städade istället för det behövdes sannerligen. Varför ska det vara så himla svårt att göra det man ska och inte hålla på med en massa annat tjafs?

I effektiv tid skulle det knappast ta mer än en timme att skriva en av de här uppgifterna. En timme till nästa och säg TRE timmar till den som är kvar för att ta i ordentligt. Det är  FEM timmar. Det hade jag kunnat göra i fredags i stället för att sova så hade jag varit ledig sen.

Blä.

Inga kommentarer: