Debatt och sånt

Alltså jag såg nyss Kalla fakta om botox och djurförsök och jag säger bara bläääääääääääää. Jag skulle inte ha tittat, blev osunt arg.

Men idag har det i alla fall varit först föreläsning med två mycket intressanta herrar, så det var inte alls så segt som den här kursen brukar vara. Sen var det seminarie och det var bara järngänget som var samlat så det var inte ett dugg jobbigt, bara halv-vilda diskussioner som bara spårade ur ibland. Okej jag var ganska skyldig till urspårningarna för det handlade om rasism och då kan jag inte hålla käften, men ändå.

Men SEN hälsade vi på Micke och fick te och kakor och då blev vi glada. Ännu gladare blev jag när jag fick kissa på tåget för jag trodde jag skulle gå i bitar av kissnödighet en stund. Som avslutning slänger jag in en bild på ett kök som jag saknar när jag trängs med disken i mitt nuvarande kök:

Ge mig ett stort kök. Eller nej ett hus.

2 kommentarer:

Cartong sa...

Det låter som om du kissade PÅ tåget och inte på tågets toa. Hahaha!

inmanejable sa...

Haha, ja. Som om jag lyfte benet lite mot ett hörn innan jag gick ombord, hahaha!