Damn you auto correct

Jag sitter i min soffa och jag DÖR snart av skratt. DÖR, I tell you. Det var till detta jag häromveckan fick ett sånt skrattanfall på bussen till Eskilstuna att jag inte kunde andas. Samma sak i Barcelona, där jag tjöt så dant att både Amanda och Eve till slut kom och undrade vad fan jag höll på med. Så jag ser ingen annan utväg än att slänga in en bomb:


GOBBLEGOBBLE känns ändå som ett bra kraftuttryck?

Älskar att telefonen kör på Gandalf MED VERSALER. Allt blir roligare med versaler!

Brother from another mother, sister from another... mister? Mustache?

BWAAAhahahahhadhadhsklanhahaha

Telefonen vet sanningen

Ska det vara så ska det vara.. en aggressiv äggmacka


HAHAHAHHAHAAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHHAAHHAAH


Jo men så att FÖRLÅTATTJAGÅTSISTAVÅFFLAN. Va? Hahaa :P

Sick

Hahaha pringles.. haha ... ha.. hha

hihi, hänger med min dinosaurie



Dagens bästa garv. Varför ge upp när man kan fortsätta liksom?
Nu ska jag försöka slita mig från den här sidan och helt enkelt titta på idolfinalen, inte bara lyssna på den genom mitt grått-skratt.

Inga kommentarer: