Knarkare, knarkare i källaren där. Säg mig VAD FAN DITT PROBLEM ÄR!

Jag sa ju att jag träffat en av kyckling-gnagarna i tvättstugan en gång utan att veta om det, och efter att mitt förråd nu blivit uppbrutet för tredje gången så är jag på helspänn så fort jag kommer hem, går i trappen eller hör minsta ljud.

Och nu kan jag meddela att jag har träffat på även kyckling-gnagare nummer två, och han var då bra mycket obehagligare än tjejen i tvättstugan var. Tyvärr tog det mig alldeles för lång tid att övertyga mig själv om att det verkligen var så, så han for iväg. Ångrar FETT att jag inte ringde polisen på en gång, men ville inte vara en som ropar varg och efter två samtal utan att de fått napp så vågade jag inte den här gången och det var DUMT.

Känner mig ensam i den här striden. Också dumt. Ska skaffa mig en ilsken hund och lite biceps.

Helt sjukt, men den här stackaren dök upp när jag googlade på
"knarkare i källaren". Tror inte det stämmer in så bra på honom
även om han ser lite lustig ut.

1 kommentar:

Cartong sa...

OMG! Du har alltså träffat honom? Det var alltså igår? Crazy! :S