Fantastiska bussresor #2

Jag uppfattades troligen som aningen psykopatisk om man kollade Facebook igår mitt på dagen. Jag skulle dela en låt till Sara, men det gick inte superbra:

Det som egentligen är det sjukt roliga med detta är mitt försök att vara lite "kul" och skriva en rad ur texten och avsluta med ett hippt "yo". TRE GÅNGER. Det låter ju helt sjukt, ser helt sjukt ut, och jag skrattade helt sjukt mycket.

När jag kom hem på kvällen och liksom såg detta live på datorn och inte i mobilen, då tappade jag andan av garv. Katten undrade vad fan det var för fel på mig och jag skulle vara lite "kul" igen och kommenterade ett av mina (TRE!) inlägg med "Party part" för jag klarade tydligen inte av att stava rätt till "party" två gånger på raken.

3 kommentarer:

Cartong sa...

Party par....

Anonym sa...

HHAHAHAAA men sara lär dig stava ditt skrälle!!! ;)

Cartong sa...

party pa