Fantastiska bussresor #3

Idag åkte Sonja för sig själv på bussen och läste eller sov eller vad hon nu gjorde, men lagom innan vi skulle av tog hon kontakt. Hon pratade om nåt, och jag och Sara lyssnade men vände oss tydligen bort utan att tänka på det, varpå Sonja plötsligt är tyst några sekunder (hon funderar tänker vi) och så hörs ett oroligt litet "hallå?" varpå följande fantastiska dialog utspelar sig:

Sonja: hallåå, försvann ni?
Sara: haha! Jag tänker att du såg oss som två mormoner. Eller arkiv x-människor!
Jag: va?!?
Sara: Ja men två amerikaner med kostym då!

 Min kommentar: BWAAAAAAHAHAHAHAHAAHHA. Jag kan inte sluta... HAHAHAHAHAAHA. Va? VA!? Varför tänkte Sara att Sonja tänkte att vi var två mormoner? Eller "arkiv-x-människor"? HAHAHA. Varför var jag och Sara plötsligt två amerikaner i kostym?

Frågorna tar aldrig slut och vi kommer aldrig att få veta, men jag kan lugnt påstå att de här resorna till Eskilstuna har varit mycket roligare än jag väntade mig!

4 kommentarer:

Cartong sa...

Jgbskrattar fortfarande!

Monica sa...

Vem är knasigast?

Anonym sa...

Vi tävlar konstant i vem som är knasigast, och just när vi tror att någon vunnit så kommer någon annan och knäcker igen :P

Cartong sa...

gissningsvis är jag konstigast. om det nu är någon merit! haha.