Med en telefon som öga mot världen

Intensivt plugg hos Amanda calls for a pizza, och det behövdes verkligen mat i magen på oss båda två.

Ehehe

En liten gris på soffan

En till gris som väntar på läggdags

Melonläsk på skolan

Nej det är inte bara en jacka, det är i själva verket en Sonja som i all utmattning lagt pannan i bordet på bussen och täckt sig själv med jackan för att få vara ifred. Det fick hon inte, stackarn.

Premiär för mig. Sushi. Jag vet inte jag. Det funkade ju, men ja. Vad är tjusningen när jag ändå inte äter fisk och skaldjur?

Från idag! Fina Vera kom hem från sjukan med en blindtarm mindre än när hon åkte in, så hon fick en present.

Grisen igen, i extremt slappar-mode. Jag skulle också vilja kunna slänga mig över soffan och slappna av så där ibland, men det blir liksom aldrig lika skönt som han ser ut att ha det.

Inga kommentarer: