Jobb

Jag är så otroligt tacksam för att jag har ett jobb. Ett jobb jag kan jobba litegrann på medan jag pluggar, och som jag sen kan komma tillbaka till när skolan är slut så att jag kan leta efter ett nytt i lugn och ro. Och jag får lön, vilket ju faktiskt är den största behållningen med att arbeta.

Men idag alltså. Vad trött jag var. Sinnessjukt trött. Men det fick inte märkas! Jag håller nämligen precis på att göra min dialogcertifiering, så det var 110% fokus och trevlighet som gällde. Inte för att jag brukar vara otrevlig, men det tär uppenbarligen på krafterna att bli övervakad. Men det är bra. Jag lär mig.

Men för att summera dagen, kvällen, veckan: Jag är trött. Jag går och lägger mig. Bjuder också på något fint att lyssna på som jag återupptäckte i Schulmanshow idag:

Inga kommentarer: