JÄVLA TRÅKIGA MÄNNISKOR

Alltså fy fan vad jag inte tänkte dela den där satans videon om afrikanen som kidnappar barn och gör dem till soldater i Uganda. Jag delar aldrig sånt där som cirkulerar omkring på Facebook och bloggar för det är ju bara trams. Men den här gången gick jag på det. Tydligen var det inte en sån bra grej som man hade tänkt. Okej, jag står för det. Jag kollade inte upp det mer än att jag såg det på så många vänners uppdateringar, personer som är allvarliga. Som jag liksom litar på och inte ifrågasätter.

MEN FÖR I HELVETE sluta klaga på mig som om jag är världens svin som matar organisationer med pengar som om jag hatar barnen i Uganda och bara tänker på mig själv (?). Jag blir så jävla less på att folk ska gnugga saker i ansiktet på en fast de inte är ett dugg bättre själva egentligen, utan bara helt enkelt inte hann med den här gången innan det "kom fram" att det inte var så fint som det framställdes. Nu har varannan jäkel på Facebook delat det där klippet, och den andra halvan uppdaterar om hur HEMSKA människor som delat klippet är.

Jag står för att jag delade klippet naturligtvis, och inte visste bakgrunden. Men jag tänker inte ta nån skit för att jag råkade vara dåligt informerad. Vad ska man göra? Stämma hela jävla facebook? Skit ner er, tråkmånsjävlar.

Sur jävel

2 kommentarer:

Monica sa...

HEJA HEJA! Vem klagar och gnäller på dig? Är de dumma?

Cartong sa...

men åh! nu förstår jag vad du menar med ditt utbrott! suck, jämt ska man veta allt? eller vad liksom? alla som har delat den har ju delat den för att de trodde att det var bra, kanske var det fel, kanske inte, men ingen gjorde ju det för att man vill slakta små barn i afrika liksom?!