Släpp fångarna loss

Men det ÄR ju inte vår än. Även om det verkligen känts så den här veckan. Det är för tidigt, det kommer att bli ett bakslag. Frågan är om man ska släpa ner cykeln och i alla fall njuta av den för tidiga våren några dagar tills den försvinner igen?

Idag har jag röjt balkongen. Inte för att det var så hiiimla mycket saker där, men ändå. Lyktorna som stått och väntat på att bli upphängda sen i somras åkte äntligen upp, om än provisoriskt, och lite krafs hamnade i förrådet istället. Skönt det! Firade med att äta lunch ute vilken kändes surrealistiskt med tanke på att det är FEBRUARI.

Ja, jag säger ju det. Det kommer att bli ett sjuhelsikes bakslag det här, det känner jag på mig.

Om jag inte minns fel gjorde jag över 80 såna här lyktor till
bröllopet. Nu är några av dem uppsatta hos mig!

1 kommentar:

Eve sa...

Sjukt fint Sandra! balkongfix ger 10 poäng och btw funderar jag också på att dra fram cykeln