Grisen

Fanny ska få ett helt eget inlägg. Då och då får jag ju föraningar om att hon ska dö och då får jag så himla dåligt samvete fast jag inte behöver det. Det är som Saras hypokondri fast för marsvinet istället för mig själv. Ser hon inte lite väl tufsig ut? Har jag hört henne dricka vatten idag? Varför äter hon inte moroten ögonblickligen? Kanske är hon lite blank på ögonen? HALTAR HON? Så där håller jag på. Hon knuffar fem, som man kan säga på engelska, och är inte ungdom längre.

Så ikväll möblerade vi om lite och jag lade ner en av mina minsta Primark-tuber, så nu har hon och katten varsin. Värsta festen det blev!

Hon fattade grejen i alla fall!
Närbild på frillan
Och sen, hur söt kan man bli?
Till sist kommer en liten videosnutt och precis som med Al Pitcher så har jag filmat med kameran åt fel håll (ja jag är dum i huvudet och lär inte av mina misstag) men ja. Här visar hon upp sin "akta jag ska fram"-mentalitet, en riktig argbigga. Jag förstår också att detta är sjukt ointressant för de allra flesta MEN HON ÄR JU SÅ SÖT och i alla fall mamma gillar det. Tror jag.


2 kommentarer:

Cartong sa...

Den lilla grisen är bitsk! Som en liten argbigga ;)

Monica sa...

Hon är verkligen skitsöt! Och de där löjliga skinkorna och dubbelhakan!