Ny dag - nya tag

Apropå min lärare. Vi har ju äntligen lagt bakom oss den förskräckliga kursen i engelska nu, och började nu en ny kurs. Grafisk form! Är peppad och det ska bli fem väldigt spännande och intensiva veckor, men det jag var allra mest spänd för var ändå läraren. Vad ska vi råka ut för för nisse nu?

Men en lärare visade sig bli tre, och alla verkar mycket bra. Vi invigde idag med en av lärarna som vad om ursäkt när han i en timme gått igenom precis vad kursen kommer att gå ut på, hur schemat kommer, vilka uppgifter vi ska göra samt när de ska lämnas in. Vi ville inte ursäkta honom, vi ville kyssa hans fötter!

Kan hända att jag får stå för det där fotkyssandet själv, jag har kanske inte frågat de andra om de ville delta i kyssandet. Men jaaaa! Äntligen lite struktur! Planering! Fett nöjd!

1 kommentar:

Cartong sa...

Jag vet inte om jag vill fotkyssa honom, men en kram kan han ju få!