Bevis på att man är tant eller på att man är klen, eller både och?

Vi skulle handla lite på förmiddagen, grunda med frukost på IKEA. Till lunch är vi hemma tänkte jag, men jag anade inte hur fel jag hade.

Men efter att ha klarat av IKEAs matsal med bara en kaffekopp utspilld, hela varuhuset med bara ett fåtal psykbryt, IKEAs självbetalningsapparat, fullsatt lunchrestaurang, Ö&B, Ica Maxi en löningsfredag och sen att få upp allting till lägenheten (minus en kasse som åkte med hem till Sara av bara farten) så var jag mör, för att inte säga MYCKET mör. Det blev en powernap på soffan innan jag orkade göra nåt mer alls, för man blir verkligen helt slut av allt promenerande i varuhus och alla intryck en sån här dag.

Så antingen är jag verkligen tant nu, eller så är jag helt enkelt inte skapt för att palla sånt här. Eller näe, jag är nog båda delarna faktiskt!

1 kommentar:

Cartong sa...

I så fall är vi alla tanter :)