Bokomslag och hemsidor till förbannelse

Tack och lov blev jag av med gårdagens hemside-illamående idag. Dels tack vare att vi faktiskt hade en genomgång av rätt program idag, och dels för att Sara trots att hon är mer eller mindre färdig med sin hemsida orkade handleda mig till succé! Eller ja, succé kanske är att ta i, men jag kom förbi några spärrar och har i alla fall en halvfärdig hemsida att jobba vidare på.

Bokomslaget är en annan historia, jag gjorde mitt sjätte idag. Det tog fem minuter och ser ut därefter, men även det är något att jobba vidare på vilket gör mig mer än nöjd för idag. Nu ska jag bara se på skräp-tv och virka resten av kvällen, OCH NJUTA AV DET!

Om jag vetat när jag tog den här bilden att den skulle vara viktig nu, hade jag sett till att få den ordentlig. Inte skakig och oskarp som nu ):

2 kommentarer:

Cartong sa...

You can do it, my darling!

Monica sa...

Yes, you can!