It's ma börthdej!

Eftersom jag lade in tusen bilder och skrev en massa alldeles nyss men allt FÖRSVANN, så kommer här en mycket förkortad redogörelse:

Jag vaknade, var trött, gick till bussen. Jag träffade en av mina bästaste gymnasielärare och blev förvånande glad över detta faktum. Blev grattad av alla fina klassisar, kom till Eskilstuna, hade en seg föreläsning om InDesign, åkte buss hem igen. Gick hem från bussen och det tog huuuuundra år. Skulle "bara" baka muffins, brände sönder handen (kändes det som) och tappade halvgräddade muffins överallt. Tjejerna kom och vi hade supermysigt och fikade tills det sprutade ur öronen och när de gick blev det vääääldigt väldigt tyst och tråkigt. Sanfrid har däckat, jag funderar på att göra detsamma!


Gruppbild på Saras initiativ!

Häng i köket, Sara är fotograf

Pälsallergikern gosar med Fanny!
Mingel, OCH SEKRETÄREN!
En katt och en polack!

Kolla surtanten i mitten!

1 kommentar:

Cartong sa...

nej, det är SÖTA tanten i mitten!