It's my party and I'll dance of I want to

Eller tvärtom. Idag har inte Sandra orkat vara glad, inte ens lite. Förstår inte riktigt hur det ska gå till allting, hur tiden ska räcka till.

Men till kvällen har det trots allt känts bättre. Sonja och jag hann prata av oss lite och sen gick jag hem och gjorde två fula bokomslag på en kvart. Nu har jag i alla fall något, istället för inget. Känns lite bättre. För säkerhets skull gjorde jag inget mer vettigt på hela kvällen, för att inte störa feelingen.

Istället har jag lagat mat, möblerat om och kollat på Tre Kronor och Criminal minds medan jag virkat vidare på mina eviga rutor.

NU är det läggdags innan det blir för sent, för är det något jag verkligen ligger efter med så är det sömnen.

Höhö, hej jag går i sjuan och gillar glitter.

Inga kommentarer: