Ge mig ett HUS

Min mapp med inspirationsbilder, pysselidéer och bilder på ommålade fina möbler och trägolv svämmar snart över. Jag vill ha ett hus! Jag vill måla! Jag vill köpa möbler! Jag vill  jag vill jag viiiill! Jag har slarvat bort mina källor men här kommer ett axplock av bilder ur undermappen "Rumskänslor", sug på den du! Nåväl, håll tillgodo:


I löv en rå trävägg.

Vem vill INTE ha ett så här gammalt och tjusigt tvättställ?

Brädgolv.. trädörrar.. mmm.

Mmm snedtak. Mmm trägolv. Lite för vitt men god idé!

Mmm, gamla trälådor..

Mmm liggande panel på väggarna

Mmm äppellådor och gamla grejer..

MMMMM ett sånt skåp som jag banne mig ska bygga. SKA HA ETT. Typ för en kvart sen vill jag att det ska vara klart.

Mmm bondkök. Alldeles för vitt men jag älskar grundidén och möblerna. Fattas bara en enorm trasmatta (:

Inga kommentarer: