Helgen som gått

Att ha sovmorgon på riktigt var väääldigt välbehövligt och efterlängtat må jag säga. Även om jag inte SOV överdrivet länge så låg vi kvar och drog oss i flera timmar, jag och katten. Sen fick jag hjälp att få ordning på förrådet så nu är det låst igen.

Det är inte bara jag som uppskattar att ha sovmorgon

Men sen! Sen fick jag efterlängtad besök av Nicklas och Emelie. Vi åt varsitt kulinariskt mästerverk till lunch på McDonalds och sen knäckte vi Lejonkungen 3D på bio. Underbart!

Mäktigt!
Jag har nog sett Lejonkungen 100 gånger men att få se den på bio var nog det som gjorde hela upplevelsen top notch. Att det var i 3D var inte alls det som gjorde det mäktigt, utan snarare just biokänslan och det fantastiska LJUDET. För musiken i Lejonkungen är verkligen kunglig. Det var gåshud och tårar i ögonvrån vid mer än ett tillfälle kan jag säga.

Kvällen spenderades hemma med ännu en film och onyttigheter

Sanfrid sysselsatte sig mest med att vara söt

1 kommentar:

Cartong sa...

men alltså, att betala för att få se lejonkungen IGEN? jag är liiite skeptisk alltså...