Epic conversations

Den som känner mig vet att jag tyvärr är otroligt dålig på att hålla masken (och käften) när jag hör felsägningar, roliga ljud och sånt. Jag har förut varit sambo med tidernas mest frekventa ord-omslängare så jag fick med mig ett beroende därifrån tror jag. Ingen går säker! Inte ens jag själv! Men häromveckan höll jag på att dö när Nicklas skulle blåsa ur damm ur sin dator:

Oj det kommer stora lass! Det är som plättar!

Kanske ser det inte mycket ut för världen. Men ändå. PLÄTTAR. I datorn! Stora lass! Med damm! HAHAHAHAHAHAHAHA.....hahahdha.......hahahaha....HAHAHAH

2 kommentarer:

Monica sa...

MIna kommentarer kommer ju inte med!!!!! Är jag censurerad??

inmanejable sa...

Jag vet inte vad det är för fel, men du är inte censurerad det lovar jag! Hur väljer du att kommentera? Jag föreslår att du väljer "Namn/URL" och fyller i namn och ev. url (typ din bloggadress eller så lämanr du det blankt) och sen fyller du i om det kommer upp nån sån där kryptisk kod, så ska det gå.